به نام آفریننده ی  لیلی !

 

 

خدا مشتی خاک را بر گرفت . می خاست لیلی را بسازد . از خو در او دمید ولیلی پیش

 

از انکه بداند عاشق شد . سالیانی است که لیلی عشق می ورزد ؛ لیلی باید عاشق باشد

 

زیرا خدا در او د میده است و هر که خدا در او بدمد عاشق می شود . لیلی نام تمام

 

دختران ایران زمین است ؛ نام دیگر انسان .

 

خدا گفت : به ای دنیا اوردمتان تا عاشق شوید . آزمونتان تنها همین است ؛ عشق .

 

هرکه عاشقتر آمد نزدیکتر است . پس نزدیکتر بیایید نزدیکتر . عشق کمند من است؛

 

کمندی که شما را پیش من می آوردکمندم را بگیریدو لیلی کمند خدا را گرفت و

 

خدا گفت عشق فرصت گفتگوست ؛گفتگو با من . با من گفتگو کنید .

 

و لیلی  تمام کلمه هیش را به خدا داد و هم صحبت خدا شد .

 

خدا گفت :

 

****  عشق همان نام من است که مشتی خاک را مبدل به نور می کند  ****

 

و لیلی مشتی خاک شد در دستان خداوند !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد