نوشتن از چیزی که در هیچ مکتبخانه ای نمی اموزند ولی همه

 

 به نوعی ان را از بر هستند برای نویسنگان بزرگ هم بسیار

 

 مشکل است چه رسد به من که ان را فقط حس کردم .

 

 عشق همچون بزری است که در قلب هم پاشیده شده ولی

 

 در افرادی این بزردر قلبشان ریشه می دواند و در بعضی دیگر

 

بزر تازه می ماند تا شاید روزی صاحبش ابی بر روی این بزر

 

بپاشد و به رشد ان کمک کند . بحث سر این است که که

 

 چگونه می توان عامل این اب پاشی را شناخت و اگر کسی

 

 ان را شناخت چگونه می تواند رشد این بزر را جاودانه کند .

 

 مشکل من و بسیاری از جوانان که تازه به وجو این بزر در

 

 قلبشان پی برده اند این است که عامل را چه گوته شناسایی

 

 کنند .

 

 

بگریز از این بزر که عاشقت کرد         بگریز از این قلب که جاه طلبی را از راه به در کرد

 

 

گذشتن از این بزر شاید راحت باشد ولی پیامد های بسیاری

 

 دارد که جبرانش گاهی ممکن نیست . من خودم به تنهایی

 

 هنوز نمی دانم که چرا عاشق شدم ؟ ایا غیر از این است که

 

 معشوقه را در خیالات حود می بینم ؟

 

 ایا براستی لیلی نام تمام دختران ایران زمین است یا که این

 

 تنها بازیچه ی دوران جوانی من است که مرا به اسارت خود

 

 برده ؟ اسارتی نا تمام که قفس ان با نام عشاق ساخته شده

 

 و شیون من در ان بی فایده است .

 

 به کجا بگریزم و فریاد کمک بر اورم . چه کسی به یاری من می شتابد !؟

 

 کاش کسی بود که به یاری من بشتابد و مرا از این دریاچه ی

 

 عشق نجات دهد !

 

 

 

 

 

تو می دانی که من 
 

 

از میان همه نعمتهای این جهان ،

 

آن چه را برگزیده ام و دوست می دارم ، تنهایی است .

 

این نگهبان سکوت ،

 

شمع جمعیت تنهایی،

 

راهب معبد خاموشی ها ،

 

حاجب درگه نومیدی ،

 

سالک راه فراموشی ها ،

 

چشم بر راه پیامی ، پیکی

 

گرمی بازوی مهری نیست .

 

خفته در سردی آغوش پر آرامش یاس ،

 

که نه بیدار شود از نفس گرم امید.

سر نهادست به بالین شبی

 

که فریبش ندهد عشوه ی خونین سحر .

 

"ای پرستو که پیام آور فروردینی"

 

بگریز از من ، از من بگریز!

 

باغ پژمرده پامال زمستانها

 

چشم بر راه بهاری نیست .

 

گرد آشوبگر خلوت این صحرا

 

گرد بادی است سیه ،

 

گرد سواری نیست ...

نظرات 11 + ارسال نظر
محمدعلی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ب.ظ http://lovely-sky.blogsky.com

با سلام خدمت دوست عزیز راحیل.
اول از همه عیدت مبارک و امیدوارم که سالی خوب و سرشار از عشق داشته باشی.
به گمانم به زودی او نیز این عشقت را حس خواهد کرد.
یاحق

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ب.ظ

بذر نه بزر. شرمنده هاااااااا. ولی اینجوری اگه قشنگم بنویسی مبتذل به نظر میاد.موفق باشی

امین پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:35 ب.ظ http://lonely.myblog.ir

سلام راحیل خانم.
وبلاگ و مطالب زیبایی دارید.
مخصوصا شعر آخری که نوشتید بسیار زیبا بود.

ببخشید ((راحیل)) به چه معناست؟!

مهدیس پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ http://ghasedakk.blogsky.com

یه زمانی من این شعرو گذاشته بودم تو وبلاگم..مرسی :) ...

احمد پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:22 ب.ظ http://asoonet-ir.blogfa.com

سلام
از لطفن ممنونم
من هم می تونم بت عنوان عشقولانه لینکت کنم
اگر خواستی خبرم کن
ضمنا لینک من رو کجای وبلاگت گذاشتی؟
فعلا بای

سهیل سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی راحیل جان ؟ مرسی که اومدی وبلاگم . وبلاگ خوشگل و نانازی داری . عید هم مبارک / بازم بیا پیشم . قربانت

مهدیس سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 ب.ظ http://ghasedakk.blogsky.com

معنی عشق رو میدونستم.. معنی دوست داشتن رو هم میدونستم .. تفاوتهاشئن رو هم بلد بودم .. زومونه بهم یاد داد که اشتباه میکنم.. زمونه بهم یاد داد که نه تنها من بلکه هیچکس نیمدونه...
خانومی مهم نیست نوشته ها مال من هست یا نیست ! مهم اینه که نوشته ها تو اون لحظه احساس منه ...احساس مهدیس .. من ۴ سال پیش برای همین اولین وبلاگم رو ساختم...
نوشته های نادر ابراهیمی و سخنرانیهای دکتر شریعتی و هر کتاب و جمله ای که قشنگ باشه رو دوست دارم ... اینا چیزاییه که میخواستی بدونی نه ؟

شهرزاد سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ب.ظ http://frenzy-of-love.blogfa.com

من از نهایت شب حرف میزنم
من از نهایت تاریکی
و از نهایت شب حرف میزنم
اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیار
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم

سارا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.sara-khoshkeleh.blogfa.com

سلام وب زیبایی داری موفق باشی
یا حق

علی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.amazing.blogfa.com/

دوست عزیز سلام
اولا سال نو و همچنین فرارسیدن ایام تولد پیامبر اکرم را خدمت شما تبریک می گویم و سالی پربار و سر شار از موفقیت را برای شما آرزو می کنم.
خدا نگهدار
علی

رضا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:57 ب.ظ http://island1383.persianblog.com

با سلام و درود فراوان بر شما دوست عزیز و گرامی ء ابتدا میلاد خجسته خاتم انبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین ستاره امامت و شیعیان جهان حضرت امام جعفر صادق (ع) و ورود ایران به باشگاه هسته ای دنیا و موفقیت جوانان ایران به دستیابی فن آوری غنی سازی اورانویم را بشما و همه هموطنان عزیز تبریک عرض می نمائیم .....و درود بر قلم با احساستان که بسیار زیبا وپر محتوا می نگارد ...آرزوی تندرستی و موفقیت روز افزون شما را در تمامی مراحل زندگی دارم ....... در ضمن با ستحضار میرساند کلبه درویشی حقیر با مطلبی آموزنده ....ساحل زیبا و موجهای خروشان ....بروز شده است ...خوشحال میشوم سر بزنید ...منتظر قدوم سبز و گرم شما هستم .....یک چند به کودکی باستاد شدیم ...یکی چند زاستادی خود شاد شدیم ...پایان سخن شنو که ما را چه رسید ...از خاک در آمدیم و بر باد شدیم ......در پناه حق


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد